Κατασκευή E-shop Ρέθυμνο

16 Απριλίου 2020

Κατασκευή E-shop

Ένα e-shop δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα φυσικό κατάστημα. Η κατασκευή e-shop θα πρέπει να επιτυγχάνει ακριβώς τη μεταφορά του φυσικό σας καταστήματος στο διαδίκτυο.

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η αποτελεσματική κατασκευή e-shop πρέπει να αναδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τη δυναμική της επιχείρησής σας, έτσι ώστε να έχετε την εκτιμώμενη αύξηση πωλήσεων.

Κατασκευή E-shop

Η κατασκευή ενός επαγγελματικού e-shop προσφέρει στους πελάτες σας καλύτερες τιμές, πώληση προϊόντων όλο το 24ωρο, άμεση ενημέρωση με email για κάθε αγορά, ιστορικό παραγγελιών, πολλαπλές επιλογές πληρωμών, ασφάλεια συναλλαγών, online εξέλιξη της παραγγελίας και πολλά άλλα.

  • Προσαρμογή του σχεδιαστικού στην εταιρική και προϊοντική ταυτότητα της επιχείρισης.
  • Εντυπωσιακός σχεδιασμός χωρίς να θυσιάζεται η εύκολη πλοήγηση και η χρηστικότητα.
  • Λειτουργικότητα και ευκολία στον χρήστη σε όλα τα στάδια της On-line αγοράς μέχρι το τελικό check out και την πληρωμή-ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  • Έυκολη διαχείριση στην προσθήκη, αφαίρεση προϊόντων, διαχείριση παραγγελιών, πελατών, εταιρικών νέων.
  • Κατασκευή e-shop με γνώμονα τις μηχανές αναζήτησης και τους κανόνες του Search Engine Optimization (SEO). Η υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης ξεκινάει από την ίδια την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Κατασκευή E-shop Ρέθυμνο

Χαρακτηριστικά κατασκευής E-shop

  • Χρηστική και λειτουργική σχεδίαση
  • Φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO)
  • Φιλικό σε κινητά & tablets
  • Εύκολη και λειτουργική διαχείριση
  • Πολυγλωσσική υποστήριξη
  • Διασύνδεση με ERP
  • Απλή διαδικασία παραγγελιών
  • Διαχείριση παραγγελιών
  • Μαζική εισαγωγή προϊόντων
  • Διασύνδεση με όλες τις εταιρίες Courier
  • Διασύνδεση με Skroutz.gr
  • Διασύνδεση με BestPrice.gr
  • Πολλαπλές επιλογές πληρωμής και παράδοσης
  • Παροχή αναλυτικών στατιστικών στοιχείων
  • Front-End Optimization για γρηγορότερο φόρτωμα
  • Συνεχής βελτιστοποίηση
  • Usability Testing
  • Login μέσω Facebook, Twitter & Google
  • Διασύνδεση πωλήσεων με Google Analytics
  • Conversion Funnel Tracking Setup
  • Φιλοξενία σε γρήγορους και αξιόπιστους server
  • Εύκολη σύνδεση με λογαριασμούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Δυνατότητα αποστολής μαζικών e-mails
  • Καθημερινό Back up
  • Πλήρης έλεγχος της αποθήκης
  • Δυνατότητα χονδρικού εμπορίου
  • Πλήρης HTTPS/SSL υποστήριξη

Χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για τα eshop

  • 86% των χρηστών προτιμάει να κάνει αγορές από το διαδίκτυο.
  • 79% των χρηστών αγόρασαν online μέσω του κινητού τους.
  • 48% των online συναλλαγών προέρχονται από επαναλαμβανόμενους πελάτες.
  • 28% περισσότερο ξοδεύουν online οι άντρες από τις γυναίκες.
Κατασκευή E-shop Ρέθυμνο

Κατασκευή e-shop με γρήγορη ταχύτητας φόρτωσης

Η ταχύτητα φόρτωσης ενός eshop είναι πολύ σημαντική για την βιωσιμότητα του. Καθώς οι χρήστες απαιτούν τα site να έχουν γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης, το να έχεις ένα αργό eshop, μπορεί να βλάψει σοβαρά την φήμη και την αξιοπιστία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Έρευνες έδειξαν, πως το 53% των online αγοραστών εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα, αν χρειαστεί πάνω απο 3 – 4” για να φορτώσει.

Κατασκευή e-shop και ασφάλεια συναλλαγών

Online αγορές και διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των πελατών σας. Οι πελάτες σας, δεν πρέπει μόνο να νιώθουν ασφαλής στην ιστοσελίδα e-shop που διαθέτετε, αλλά και να είναι ασφαλής.

Απαιτείται η εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας SSL που διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα και ακεραιότητα των δεδομένων που διακινούνται μεταξύ του πελάτη σας και του ηλεκτρονικού σας καταστήματος (e-shop).

Διασύνδεση e-shop με Skroutz & BestPrice

Διασύνδεση με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα. Αυξήστε σημαντικά τα κέρδη και τις πωλήσεις σας, με την διασύνδεση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με τις πιο δημοφιλής ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, του Skroutz.gr και του Bestprice.gr

Η σύνδεση πραγματοποιείται με την δημοσίευση ενός xml αρχείου, που περιέχει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται, για την άντληση των δεδομένων αυτών, απο τις μηχανές σύγκρισης τιμών.

Προώθηση E-shop SEO

Με τη ραγδαία εξέλιξη των τεχνολογικών επιτευγμάτων στο διαδίκτυο, οποιαδήποτε μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να συναγωνιστεί ισχυρούς ανταγωνιστές μέσω ποιοτικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Βασικός παράγοντας για ένα επιτυχημένο e-shop είναι η στρατηγική του SEO δηλαδή η βελτιστοποίηση του προς τις μηχανές αναζήτησης.

Με το να ακολουθείτε πιστά τις βασικές αρχές SEO, οι σελίδες των προϊόντων σας θα εμφανίζονται κατάλληλα και θα έχουν υψηλή κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Κατασκευή E-shop Ρέθυμνο

UX Design

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τις παραγγελίες του e-shop σας είναι βελτιώνοντας το UX Design. Για να ωθήσετε τους επισκέπτες σας να κάνουν checkout ή καλύτερα για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες, θα πρέπει να προσαρμόσετε τον σχεδιασμό, ώστε να είναι φιλικός προς τον χρήστη.

Υπάρχουν διάφορες πρακτικές που κάνουν έναν επισκέπτη να νιώσει άνετα σε ένα e–shop. Ξεκινήστε τις αλλαγές του UX Design σήμερα ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές:

Ξεκαθαρίστε τα βήματα αγοράς

Το πιο σημαντικό στοιχείο μιας checkout σελίδας είναι η βελτιστοποίηση κάθε βήματος αγοράς. Εάν τα βήματα αγοράς είναι πολλά, ξεκινήστε παρουσιάζοντας συγκεντρωτικά όλα τα βήματα, ώστε οι επισκέπτες να γνωρίζουν ακριβώς σε πόσα βήματα θα ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Δεν αρκεί να δηλώνετε μόνο τον αριθμό των βημάτων. Θα πρέπει να τα συνοδεύετε με μία μικρή περιγραφή της συγκεκριμένης κάθε φορά διαδικασίας. Φροντίστε να μην προσθέτετε τους τρόπους πληρωμής στο πρώτο βήμα. Με αυτόν τον τρόπο ενθαρρύνετε περισσότερο τους επισκέπτες να πατήσουν το κουμπί ‘ολοκλήρωση παραγγελίας’.

Προσθέστε την επιλογή επισκόπησης του καλαθιού

Το δεύτερο πολύ σημαντικό στοιχείο για τη βελτιστοποίηση του UX Design ενός e–shop είναι η δυνατότητα επισκόπησης του καλαθιού αγορών. Ανεξάρτητα από το είδος του προϊόντος, είναι καλό να εμφανίζονται συγκεντρωτικά τα προϊόντα, προτού ο χρήστης οδηγηθεί σε μία αγορά. Μία ολοκληρωμένη επισκόπηση θα πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία:

  • Εικόνες προϊόντων
  • Τιμές
  • Έξοδα αποστολής
  • Τρόποι πληρωμής
  • Ενδείξεις ασφάλειας

Extra Tip: Είναι σημαντικό να καθησυχάζετε το κοινό σας για την ασφάλεια των αγορών του με πιστοποιητικά SSL ή παραθέτοντας αξιολογήσεις πελατών σας.

Δημιουργήστε πεδία για κωδικούς κουπονιών

Η συγκεκριμένη πρακτική σχετίζεται με την επισκόπηση του καλαθιού. Θα έχετε δει ότι πολλά e–shops δίνουν τη δυνατότητα μιας μικρής έκπτωσης με τη συμπλήρωση ενός ειδικού κωδικού. Καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για μία ωραία κίνηση για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας, όμως δεν χρειάζεται να τονίζετε τόσο πολύ τη χρήση των κουπονιών.

Έχουμε συναντήσει e–shops στα οποία το κουμπί για την υποβολή του κωδικού κουπονιού είναι μεγαλύτερη από το κουμπί της ολοκλήρωσης αγοράς. Η γνώμη μας είναι να αποφύγετε κάτι τέτοιο, γιατί αποσυντονίζετε τον χρήστη να ολοκληρώσει την αγορά του. Κρατήστε λοιπόν το πεδίο του κουπονιού μικρό και διακριτικό και χρησιμοποιήστε ηπιότερα χρώματα.

Δυνατότητα αγοράς ως επισκέπτης

Γνωρίζουμε ότι οι χρήστες που δημιουργούν λογαριασμό στο e–shops σας διευκολύνονται πολύ περισσότερο στις αγορές τους και είναι πιθανότερο να επιστρέψουν στο μέλλον για μία νέα αγορά. Το να ζητάτε όμως από τους χρήστες να εγγραφούν στο e–shop σας τη στιγμή που ολοκληρώνουν μία αγορά έχει ως αποτέλεσμα την αποχώρησή τους και την εγκατάλειψη του καλαθιού.

Εάν επιθυμείτε να βελτιώσετε το UX design του e–shop σας, δώστε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν την αγορά τους ως επισκέπτες. Η καλύτερη στιγμή για να ζητήσετε τα στοιχεία τους είναι όταν θα έχουν ήδη πραγματοποιήσει την αγορά τους και θα είναι χαρούμενοι για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Περιορίστε τα απαιτούμενα στοιχεία αποστολής

Ο κυριότερος κανόνας ενός φιλικού UX Design είναι να μην απαιτεί υπερβολικά πολλές πληροφορίες από τον επισκέπτη στις online φόρμες. Περιοριστείτε στα άκρως απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση μιας αγοράς, τα οποία είναι:

  • Όνομα εταιρείας ή αγοραστή
  • Διεύθυνση αποστολής
  • Διεύθυνση χρέωσης
  • Email
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας

Extra tip: Το προσωπικό τηλέφωνο του πελάτη δεν θεωρείται απαραίτητο στοιχείο. Η ηλεκτρονική διεύθυνση αρκεί, σε περίπτωση που θέλετε να έρθετε σε επικοινωνία με κάποιον πελάτη.

Μείνετε ευγενικοί μετά την αγορά

Όταν ολοκληρωθεί μία αγορά θα πρέπει να οδηγήσετε τους πελάτες σας «στην έξοδο του καταστήματος». Στην γλώσσα των e–shops αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να τους ευχαριστήσετε για την εμπιστοσύνη που σας έδειξαν. Για να εκφράσετε την εκτίμηση που έχετε για αυτούς, μπορείτε να τους δώσετε προνόμια με:

  • Την εγγραφή στο newsletter
  • Την παροχή εκπτωτικού κωδικού για την επόμενη αγορά
  • Tην προτροπή να σας ακολουθήσουν στα social media
  • Τη δυνατότητα παρακολούθησης της κατάστασης της παραγγελίας μέχρι την παράδοση του προϊόντος.

Τα παραπάνω προνόμια αυξάνουν την εμπιστοσύνη του κοινού, με αποτέλεσμα οι πελάτες να αποκτούν μία πιο προσωπική σχέση μαζί σας και να επιστρέφουν ξανά και ξανά στο e–shop σας.

Συμπέρασμα

Οι παραπάνω συμβουλές μπορούν να μας καθοδηγήσουν με επιτυχία προς τη βελτιστοποίηση του UX Design του e–shop σας. Να θυμάστε πως η εμπειρία περιήγησης του χρήστη παίζει καθοριστικό ρόλο για το αν τελικά αυτός θα ολοκληρώσει μία αγορά ή θα εγκαταλείψει το e–shop σας.

Η συμβουλή μας είναι η εξής: κρατήστε τον UX σχεδιασμό φιλικό προς τον χρήστη και επικεντρωθείτε στη βελτίωση της σχέσης σας με τους πελάτες. Η φιλοξενία ενός καταστηματάρχη μπορεί να εκφραστεί σε ένα e–shop μέσω του UX Design. Εκμεταλλευτείτε το!

Αποκτήστε το δικό σας e-shop και προωθήστε αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας!

Τι είναι το eshop;

To e-shop είναι μια ιστοσελίδα (site) μέσω της οποίας πραγματοποιούνται πωλήσεις διαφόρων ειδών. Είναι στην ουσία ένα κανονικό κατάστημα αλλά χωρίς φυσική παρουσία.

Η τοποθεσία του είναι στο διαδίκτυο και κάποιος έχει πρόσβαση σε αυτό μέσω του internet. Το eshop περιλαμβάνει πώληση λιανικής ή χονδρικής τόσο για φυσικά όσο και για ψηφιακά προϊόντα.

Ποια είναι τα οφέλη του eshop για τον πελάτη;

Το μέλλον για τα φυσικά καταστήματα είναι αμφίβολο. Σήμερα πάνω απο το 60% των πωλήσεων παγκοσμίως γίνεται απο το διαδίκτυο. Είναι λογικό, τα οφέλη για τον πελάτη είναι πολλαπλά.

  • Δεν κουβαλάει πράγματα, τσάντες και καλάθια, του έρχονται όλα έτοιμα στην πόρτα του χωρίς κόπο.
  • Μπορεί να αγοράσει ότι θέλει οποιαδήποτε ώρα, ακόμα και μετά το φαγητό ή πίνοντας τον καφέ του χαλαρά στην πολυθρόνα του, χωρίς άγχος ή βιασύνη.
  • Βρίσκει τις καλύτερες τιμές. Γιατί να τρέχει να ψάχνει απο μαγαζί σε μαγαζί; Συγκρίνει τιμές online και απλά ψωνίζει.
  • Του προσφέρει ανωνυμία. Αγοράζει τα πάντα χωρίς κανείς να ξέρει τίποτα. Δεν δίνει λόγο σε κανέναν.
  • Χρησιμοποιεί κουπόνια και βρίσκει τιμές προσφοράς όλο τον χρόνο χωρίς να περιμένει τις εκπτώσεις.
  • Ελέγχει τις κριτικές πριν αγοράσει ώστε να είναι σίγουρος για την επιλογή του.
  • Βρίσκει προϊόντα πολύ φθηνότερα απο τα φυσικά καταστήματα.
  • Δεν συναντάει κίνηση στο δρόμο, δυσκολία στο παρκάρισμα και συνωστισμό, όλα είναι πολύ εύκολα.
  • Όταν αγοράζεις απο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχεις ιστορικό, ξέρεις τι πήρες, αποθηκεύεις τα αγαπημένα σου προϊόντα, ενημερώνεσαι με email για νέες παραλαβές και προσφορές και μπορείς αν χρειαστεί να βρεις και το δίκιο σου αφού όλα καταγράφονται.

Τι κάνει ένα eshop πετυχημένο;

Σε εσάς που σκέπτεστε να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) θα πρέπει να ξέρετε τι είναι αυτό που κάνει ένα e-shop πετυχημένο.

  • Γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης
  • Εντυπωσιακός μοντέρνος σχεδιασμός
  • Άριστη εμφάνιση σε κινητές συσκευές (Mobile Optimized)
  • Ευκολία στην πλοήγηση και αναζήτηση των προϊόντων
  • Εύκολο και γρήγορο check-out
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Πολλαπλοί τρόποι αποστολής των προϊόντων
  • Ασφάλεια συναλλαγών και προσωπικών δεδομένων
  • Εύκολη άμεση επικοινωνία
  • SEO – Προώθηση
  • Google Ads
  • Χρήση προσφορών και κουπονιών
  • Αποστολή ενημερωτικών email (Newsletter)
  • Χρήση Social Media

Εφόσον λοιπόν γίνουν σωστά όλα τα παραπάνω η ραγδαία αύξηση των πωλήσεων είναι δεδομένη. Θα έχετε στα χέρια σας ένα πολύ αποδοτικό και χρήσιμο εργαλείο ικανό να στηρίξει εσάς και την επιχείρησή σας.

Τι κερδίζω με την κατασκευή του δικού μου e-shop;

Τα οφέλη είναι πολλά για εσάς και την επιχείρησή σας. Η κατασκευή e-shop εφόσον γίνει σωστά σας λύνει τα χέρια και αυξάνει σημαντικά τα κέρδη σας.

  • Ισχυροποίηση έναντι του ανταγωνισμού σου. Πλέον είσαι ένας υπολογίσιμος αντίπαλος. Διαθέτεις μια δυνατή παρουσία στο διαδίκτυο.
  • Πουλάει απο μόνο του ακόμα και όταν κοιμάσαι! Δεν έχει ωράριο και δεν κάνει διακοπές.
  • Οι πελάτες σας απολαμβάνουν την καλύτερη εξυπηρέτηση όλο το 24ωρο απο την άνεση του σπιτιού τους.
  • Ανοίγονται νέοι επαγγελματικοί ορίζοντες. Πλέον απευθύνεστε σε ολόκληρο τον κόσμο. Ξεφύγετε απο τα κλειστά όρια της τοπικής αγοράς.
  • Προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών σας όλο το 24ωρο.
  • Προσφέρετε στους πελάτες σας προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια με ένα κλικ. Όποτε εσείς θέλετε εύκολα και αποτελεσματικά.
  • Έχετε πλήρη εικόνα της ιστοσελίδας eshop που διαθέτετε μέσα απο αναλυτικές αναφορές και κινήσεις. Έχετε τον απόλυτο έλεγχο.
  • Οι πελάτες σας απολαμβάνουν τις εξαιρετικές υπηρεσίες σας ενώ ταυτόχρονα η εμπιστοσύνη τους για την επιχείρησή σας αυξάνεται καθημερινά.
  • Αποκτάται περισσότερο κύρος και σεβασμό τόσο απο τους πελάτες σας όσο και απο τους ανταγωνιστές σας.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα πουλάει όλο το 24ωρο απο μόνο του. Αύξηση τζίρου, Αύξηση πωλήσεων, Αύξηση Πελατολογίου!

Ποια είναι η διαδικασία κατασκευής ενός e-shop;

Στην Effectlab ακολουθούμε μια στρατηγική ειδικά για την κατασκευή ιστοσελίδων eshop που αποδίδουν και εντυπωσιάζουν.

Η εξειδικευμένη ομάδα της Effectlab με συγκεκριμένη μεθοδολογία και άριστη γνώση των νέων τεχνολογιών στην δημιουργία e-shop φροντίζει τόσο για εσάς όσο και τους πελάτες σας.

  • Πρώτα σας ακούμε και μαθαίνουμε για εσάς και τους στόχους σας
  • Στη συνέχεια πραγματοποιούμε εκτεταμένη έρευνα της αγοράς και του ανταγωνισμού
  • Σας συμβουλεύουμε και σας προτείνουμε την καλύτερη λύση σε πολύ προσιτές τιμές
  • Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε την ιστοσελίδα e shop δίνοντας προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια
  • Σας παρουσιάζουμε το νέο σας eshop και προχωράμε σε τυχόν αλλαγές ή βελτιστοποιήσεις
  • Είμαστε δίπλα σας και μετά την ολοκλήρωση του eshop σας δίνοντας λύση σε κάθε σας αίτημα.

Δεν κατασκευάζουμε απλά ιστοσελίδες και e shop αλλά λύσεις και εργαλεία ανάπτυξης για την επιχείρησή σας.

Ρέθυμνο

Το Ρέθυμνο είναι πρωτεύουσα του ομώνυμου νομού της Κρήτης και έδρα του μητροπολιτικού ομώνυμου Δήμου της περιφέρειας Κρήτης. Από το 1999 έως το 2010 σύμφωνα με την τότε διοικητική διαίρεση της Ελλάδας ήταν έδρα του Δήμου Ρεθύμνης. Βικιπαίδεια.

Περιοχές Εξυπηρέτησης Κατασκευής E-shop

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας ή τηλεφωνήστε στο 2810 335608.

Tags: Κατασκευή E-shop, Δημιουργία E-shop,

Ας Δουλέψουμε Μαζί

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε