Χρησιμοποιείτε το Facebook Messenger για την υποστήριξη των πελατών σας; Θέλετε να διασφαλίσετε ότι τα μηνύματά σας στο Facebook αποστέλλονται με επαγγελματικό τρόπο;
Το Facebook μοιράζεται τον οδηγό του με την εθιμοτυπία Messenger σε αυτό το infographic.
Ακολουθεί μια γρήγορη περίληψη:
- Βελτιώστε τον τόνο σας
- Κρατήστε το συνοπτικό, αλλά όχι πολύ σύντομο
- Όχι στα πολλαπλά μηνύματα
- Μοιραστείτε με προσοχή
- Γνωρίστε το ακροατήριό σας
- Μην τους αφήνετε να περιμένουν
- Προσέχετε στις γρήγορες απαντήσεις
- Αποσυνδεθείτε με στυλ
Ανατρέξτε στο infographic για περισσότερες λεπτομέρειες.