Η Διαχείριση Φήμης για τα Ξενοδοχεία είναι Απαραίτητη

Hotel Reputation Management
Hotel Reputation Management Greece

Η διαμόρφωση μιας θετικής κοινής γνώμης συνήθιζε να είναι μία από τις πιο κοινές δραστηριότητες εκείνων που ασχολούνταν με τις δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης. Σήμερα, τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Τη δραστηριότητα αυτή τη λέμε διαχείριση φήμης, το βάρος έχει πέσει ολοκληρωτικά στο διαδίκτυο, και θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές πρακτικές στο σύνολο των δραστηριοτήτων marketing μιας επιχείρησης.

Όσον αφορά τα ξενοδοχεία, η διαχείριση φήμης μπορεί να εφαρμοστεί διαδικτυακά ή μη, αλλά λόγω των δεδομένων της εποχής, τείνουμε να δίνουμε έμφαση στη διαδικτυακή φήμη. Ας ορίσουμε με απλά λόγια τι είναι η διαχείριση φήμης ενός ξενοδοχείου. Από τον ίδιο τον όρο καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για τη δημόσια εικόνα ενός ξενοδοχείου, η οποία θα πρέπει, προφανώς, να είναι θετική. Πρόκειται για μία τεχνική marketing η οποία αφορά την παρακολούθηση της κοινής γνώμης και όλες εκείνες τις τακτικές που μπορούμε να εφαρμόσουμε έτσι ώστε να την ενισχύσουμε ή να τη βελτιώσουμε.

Αν δεν δώσετε την απαραίτητη σημασία στη φήμη του ξενοδοχείου σας στο διαδίκτυο, θα παρατηρήσετε μία καθοδική πορεία στον αριθμό των κρατήσεων σας. Σύμφωνα με έρευνα, το 93% των ανθρώπων πιστεύουν ότι οι κριτικές παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη διαδικασία απόφασης Tripadvisor.

Οι ξενοδόχοι πρέπει να εντοπίζουν όλη τη διαδικτυακή δραστηριότητα που αφορά το ξενοδοχείο τους έτσι ώστε να είναι σε θέση να προλαβαίνουν τα υπερβολικά αρνητικά σχόλια, να διαχειρίζονται τα ουδέτερα και να προβάλλουν περισσότερο τα θετικά. Αν και μπορεί να ακούγεται πολύ απαιτητικό το να πρέπει να παρακολουθείτε συνεχώς και να διαχειρίζεστε τα διαδικτυακά σχόλια, είναι απολύτως απαραίτητο αν θέλετε να αυξήσετε τα κέρδη του ξενοδοχείου σας.

Αν θεωρείτε ότι αυτή είναι μία περίπλοκη διαδικασία για εσάς, αντί να την αγνοήσετε, θα πρέπει να προσλάβετε έναν έμπειρο επαγγελματία να το κάνει αντί για εσάς. Επιπλέον, αν και οι κριτικές φαίνεται να είναι ένα πρόβλημα για τους περισσότερους ξενοδόχους, δεν θα πρέπει να προσπαθείτε να τις αποφύγετε.

Effectlab

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Ακολουθήστε την Effectlab στις παρακάτω σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Behance
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram
  • Foursquare