Πώς να αυξήσετε το SEO Traffic (Μέρος 3)

15 Φεβρουαρίου 2022

SEO, Προώθηση Ιστοσελίδων

Τροποποιήστε τη μορφή των URLs

Τα URLs στο website σας αποτελούν ενδείξεις για το περιεχόμενο, το οποίο θέλουν να βλέπουν οι χρήστες από εσάς. Όσο πιο ενιαία και ομοιόμορφη είναι η δομή ενός site, τόσο πιο γρήγορα ένας χρήστης μπορεί να φτάσει στον επιθυμητό προορισμό του.

∆ημιουργώντας μία πιο θετική εμπειρία στον χρήστη συμβάλλετε στο να μειώσετε τα ποσοστά εγκατάλειψης και να αυξήσετε τον χρόνο παραμονής ενός χρήστη στο site σας.

Επιπλέον, η ενιαία δομή ενός site βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να τρέξουν τις σελίδες πιο γρήγορα. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε δημιουργώντας περιγραφικά URLs. Μια τέτοια επιλογή βοηθά τους χρήστες να προσανατολιστούν στο site σας.

Τα περιγραφικά URLs είναι επίσης βοηθητικά σε ενέργειες marketing ή για κοινοποίηση περιεχομένου στα social networks, καθώς φέρουν ήδη στοιχεία του περιεχομένου της landing page.

Περιγραφικό URL μπορεί να θεωρηθεί το εξής:
effectlab.gr/services/search-engine-optimization

Tips για URLs

  • Ελέγξτε εάν χρησιμοποιείτε περιγραφικά URLs.
  • Περιορίστε τη δομή των URLs σε maximum 4 επίπεδα.
  • Σιγουρευτείτε ότι ένα directory αναφέρει όλα τα parent folders. Για παράδειγμα: mywebsite.gr/main-folder/subfolder/product.html.
  • Χρησιμοποιήστε 301 redirects για να αντικαταστήσετε παλιά με νέα URLs, κάθε φορά που κάνετε αλλαγές.

Συντομεύστε τα URLs

Η Google δεν έχει κανένα πρόβλημα να επεξεργάζεται URLs που ξεπερνούν ακόμα και τους 2000 χαρακτήρες. Αυτό σημαίνει πως το μήκος του URL σας δεν επηρεάζει την κατάταξη που θα έχει η σελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης. Όμως η έκταση του URL έχει άμεση επίδραση στην εμπειρία του χρήστη (η οποία με τη σειρά της επιδρά στο SEO).

Τα σύντομα URLs είναι πιο εύκολο να τα απομνημονεύσει κανείς, πιο εύκολο να τα μοιραστεί στα social media και να τα προωθήσει με διαφημίσεις. Ένα ακόμα πλεονέκτημα των συνοπτικών URLs είναι το εξής: Αν ένα URL δεν ξεπερνά τους 74 χαρακτήρες μπορεί να προστεθεί στo Google SERP snippet.

Hotel Digital Marketing

effectlab.gr/services/hotel-digital-marketing
Ολοκληρωμένες υπηεσίες Marketing που μετατρέπουν τους απλούς επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες και υποστηρικτές της επιχείρησής σας

Tips για τα URLs

  • Αποφύγετε περιττές λέξεις όπως (ο, η, το, ένας, κλπ.) ή συνδέσμους (και, ή) στο URL.
  • Κρατήστε το URL όσο πιο κοντά μπορείτε στο αρχικό domain.

Tags: Τροποποίηση Μορφής Url Ιστοσελίδας, Συντόμευση Url Ιστοσελίδας, Url Ιστοσελίδων,

Ας Δουλέψουμε Μαζί

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε