Πώς να αυξήσετε το SEO Traffic (Μέρος 1)
Επιλέξτε τον κατάλληλο τίτλο και meta description Το πρώτο πράγμα που βρίσκει ένας χρήστης, όταν αναζητά κάποιο keyword είναι τ…
Διαβάστε περισσότεραΗ Google δεν έχει κανένα πρόβλημα να επεξεργάζεται URLs που ξεπερνούν ακόμα και τους 2000 χαρακτήρες. Αυτό σημαίνει πως το μήκος του URL σας δεν επηρεάζει την κατάταξη που θα έχει η σελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης. Όμως η έκταση του URL έχει άμεση επίδραση στην εμπειρία του χρήστη (η οποία με τη σειρά της επιδρά στο SEO).
Τα σύντομα URLs είναι πιο εύκολο να τα απομνημονεύσει κανείς, πιο εύκολο να τα μοιραστεί στα social media και να τα προωθήσει με διαφημίσεις. Ένα ακόμα πλεονέκτημα των συνοπτικών URLs είναι το εξής: Αν ένα URL δεν ξεπερνά τους 74 χαρακτήρες μπορεί να προστεθεί στo Google SERP snippet.
effectlab.gr/services/hotel-digital-marketing
Ολοκληρωμένες υπηεσίες Marketing που μετατρέπουν τους απλούς επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες και υποστηρικτές της επιχείρησής σας