Πώς να αυξήσετε το SEO Traffic (Μέρος 3)
Τροποποιήστε τη μορφή των URLs Τα URLs στο website σας αποτελούν ενδείξεις για το περιεχόμενο, το οποίο θέλουν να βλέπουν οι χρήστες…
Διαβάστε περισσότεραΣε αυτήν την περίπτωση, οι οδηγίες εφαρμόζονται σε όλα τα bots().
User-agent: *
Disallow: /thisdirectory
Σε αυτήν την περίπτωση, διευκρινίζετε πως δεν θέλετε να συμπεριλάβετε στα αποτελέσματα αναζήτησης το directory“/thisdirectory”.
Ένα website πρέπει να είναι προσανατολισμένο σε συγκεκριμένα keywords που ενισχύουν την κατάταξή του στις μηχανές αναζήτησης. Να θυμάστε πως το περιεχόμενο σας πρέπει να φορτώνει γρήγορα, ώστε να μην χάνετε κανέναν επισκέπτη.
Πραγματοποιώντας μία έρευνα αναζήτησης keyword, μπορείτε να αναγνωρίσετε τα keywords που προσελκύουν ένα συγκεκριμένο target market και να επικεντρωθείτε σε αυτά.
Μία έρευνα αναζήτησης keyword σας βοηθά να ανακαλύψετε το περιεχομένο που αναζητά το κοινό σας και να το αξιοποιήσετε, προκειμένου να δημιουργήσετε στοχευμένες διαφημίσεις. Πριν από κάθε προωθητική ενέργεια ή αλλαγή στο site σας, δημιουργήστε μία λίστα με τα πιο δημοφιλή keywords.
Κάθε φορά που επιλέγετε keywords να έχετε στο νου σας τον σκοπό για τον οποίον θα τα χρησιμοποιήσετε. Για παράδειγμα, επιλέξτε συναλλαγματικού περιεχομένου keywords, αν ο κύριος στόχος σας είναι οι πωλήσεις, ή πληροφοριακού περιεχομένου, αν το website σας έχει στόχο να ενημερώσει τους αναγνώστες για ένα συγκεκριμένο θέμα.
Πρόκειται για τη βελτιωμένη έκδοση του Keyword Tool της Google. Το εργαλείο AdWords Keyword Planner σας βοηθάει να εντοπίσετε ακόμη περισσότερα keywords που σχετίζονται με φράσεις σχετικές με την ιστοσελίδα σας ή με μια γενικότερη κατηγορία.
Παράλληλα, το συγκεκριμένο εργαλείο σας επιτρέπει να προβλέψετε τον όγκο των αναζητήσεων, το traffic καθώς επίσης και το κόστος των keywords. Τέλος, μπορείτε να δημιουργήσετε νέους συνδυασμούς keywords και να ενημερωθείτε για τα στατιστικά τους στοιχεία.
Tα Google Trends είναι μία βάση δεδομένων που παρέχει πληροφορίες για τις εποχιακές, γεωγραφικές και δημοφιλείς τάσεις στο διαδίκτυο. Ξεκινήστε πληκτρολογώντας τον όρο που σας ενδιαφέρει στην μπάρα αναζήτησης.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την δημοτικότητα του όρου, ανάλογα με την πάροδο του χρόνου, το τοπικό ενδιαφέρον καθώς και να τον συγκρίνετε με συναφείς αναζητήσεις.
Το Google Search είναι ένα εύχρηστο εργαλείο αναζήτησης keyword που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε projects μικρού budget. Κάθε φορά που πληκτρολογείτε κάτι στην αναζήτηση του Google, αυτό σας προτείνει κάτω από το πεδίο της αναζήτησης επιλογές από τα πιο διάσημα keywords που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Πρόκειται για τον πιο γρήγορο τρόπο, για να υπολογίσετε τη δημοτικότητα ενός keyword.
Πρόκειται για ένα κλασσικό εργαλείο αναζήτησης keywords . Αυτό που καταφέρνει να κάνει είναι να σκανάρει όλες τις προτάσεις του Google Suggest και να εμφανίζει τις περισσότερο σχετικές με το αρχικό keyword.