Τα OTAs και τα Travel Platforms αποτελούν κάτι παραπάνω από απλά κανάλια πωλήσεων

10 Απριλίου 2020

Booking.com

Τα OTAs, μέχρι πρότινος, αποτελούσαν ένα δυναμικό κανάλι πωλήσεων το οποίο επέτρεπε εύκολα στον ξενοδόχο να αυξήσει την πληρότητά του και τη δυναμική του.

Με την ανάπτυξη όμως των ξενοδοχειακών website και την δυνατότητα της άμεσης πώλησης, τα OTAs άρχισαν να αποτελούν ταυτόχρονα και ένα δυναμικό εργαλείο προώθησης των ξενοδοχείων αφού στις περισσότερες περιπτώσεις ο ταξιδιώτης ανακαλύπτει τα ξενοδοχεία μέσω αυτών.

Η εξέλιξη αυτή όμως δημιουργεί και κάποιες νέες ανάγκες, σε επίπεδο παρουσίασης, στα κανάλια αυτά. Οι νέες τάσεις δείχνουν τα ξενοδοχεία να προσπαθούν να παρουσιάσουν όσο το δυνατόν περισσότερες πτυχές του καταλύματος μέσα στα OTAS προκαλώντας το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών να επισκεφτούν τα δικά τους website μεταφέροντας τελικά το σημείο της τελικής κράτησης.

Έτσι συναντάμε πλέον συχνά πιο ολοκληρωμένα OTAs ξενοδοχειακά προφίλ με παρουσίαση στις φωτογραφίες του spa, των εστιατορίων ακόμη και πιάτων που προσφέρονται δίνοντας μια νέα προοπτική στα OTAs για την ενίσχυση του digital marketing του ξενοδοχείου.

Hotel Digital Marketing, Κανάλια Πώλησης Ξενοδοχείου

Τι πρέπει να κάνει ο ξενοδόχος:

  • Να εντάξει στις περιγραφές του πληροφορίες σχετικά και με τα εστιατόρια ή άλλα facilities που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών.
  • Να ανεβάσει φωτογραφίες από εστιατόρια και Spa που θα δώσουν στο ταξιδιώτη μια πιο σφαιρική εικόνα για την εμπειρία στο ξενοδοχείο.
  • Να έχει συμπληρωμένα και διαρκώς ενημερωμένα τα σχετικά facilities για να εμφανίζεται σε περισσότερα searches.

Tags: Hotel Digital Marketing, Κανάλια Πώλησης Ξενοδοχείου,

Ας Δουλέψουμε Μαζί

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε