SEO για Μικρές Επιχειρήσεις

27 Ιανουαρίου 2024

SEO για Μικρές Επιχειρήσεις

Έστω ότι έχετε μία μικρή επιχείρηση στην οποία είστε φυσικά ο πανταχού παρών και χρειάζεται να ελέγχετε ότιδήποτε αφορά τη λειτουργία της. Και όταν λέμε οτιδήποτε εννοούμε φυσικά και το ψηφιακό marketing (site, social media, διαφήμιση κλπ).

Ένα από αυτά τα κομμάτια είναι και το SEO και αυτό που θα δούμε σε αυτό το άρθρο είναι το τι πρέπει να γνωρίζει κάποιος ώστε να μπορεί να καταλάβει τι χρειάζεται η επιχείρησή του.

Ουσιαστικά αυτό που πρέπει να ξέρετε είναι:

  • Ποιες είναι οι βασικές αρχές του SEO
  • Πως επηρεάζεται η αναζήτηση
  • Τι είναι αυτό για το οποίο σας μιλούν οι συνεργάτες σας

1. Περιεχόμενο ή σκοπός του χρήστη;

Λέμε συχνά ότι το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς. Είναι όντως έτσι; Η αλήθεια πίσω από αυτό είναι ότι ο σκοπός του χρήστη είναι ο βασιλιάς, με την έννοια ότι οι αναζητήσεις του είναι αυτές που μας οδηγούν στη δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου.

Αφού το περιεχόμενο είναι αυτό που θα κάνει το χρήστη να στραφεί προς το προϊόν μας, τότε το περιεχόμενο μας θα πρέπει να απαντάει στις δυνητικές ερωτήσεις του χρήστη. Σε αυτή την προσπάθεια βέβαια έχετε να ανταγωνιστείτε χιλιάδες ιστοσελίδες.

Ωστόσο, πίσω από κάθε αναζήτηση του χρήστη μπορεί να κρύβονται πολλοί σκοποί, όσο πιο πολλούς από αυτούς ικανοποιείτε τόσο πιο ψηλά εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Και αυτό θα το επιτύχετε μέσα από το περιεχόμενο.

2. Σύνδεσμοι (Links)

Κατ’ αρχάς γιατί είναι σημαντικοί οι σύνδεσμοι; Είναι, διότι επηρεάζουν την κατάταξη της σελίδας. Όσο πιο πολλά site συνδέονται σε ένα άλλο site, τόσο ανεβαίνει η κατάταξη της δεύτερης. Όσο πιο εμφανής και υποψήφιος για κλικ είναι ένας σύνδεσμος τόσο περισσότερο επηρεάζει αυτή την κατάταξη.

Πριν ασχοληθείτε με το χτίσιμο των συνδέσμων, θα πρέπει να αναρωτηθείτε τα εξής:

  • Υπάρχει λόγος ύπαρξης του συνδέσμου, πέρα από το «απλώς να υπάρχει»; Αν απαντήσετε όχι, τότε μην τον βάλετε.
  • Θα κλικάρατε το link και αν ναι θα σας ικανοποιούσε το περιεχόμενο; Αν όχι, τότε δεν θα λειτουργήσει ούτε για τους χρήστες.
  • Οι ανταγωνιστές σας έχουν αντίστοιχο σύνδεσμο; Μην κρίνετε από το τι έχει κάνει ένας από τους ανταγωνιστές σας, αλλά δείτε τους συνολικά.
  • Οι άγκυρες είναι το κείμενο που δημιουργεί συνδέσμους εντός του site σας. Χρησιμοποιήστε τα για να ανακατευθύνετε τους χρήστες σε άλλα σημεία του site σας.

3. Τεχνικό SEO

Αφορά το SEO που αφορά το τεχνικό κομμάτι του site σας, δηλαδή τον κώδικα, την ταχύτητα, δομή δεδομένων, δομή site, εσωτερικά link, δομή περιεχομένου κλπ.

Πρόκειται για ένα τεράστιο κομμάτι, το οποίο κανονικά επιβλέπει και υλοποιεί αυτός που σας έχει κατασκευάσει το site και ουσιαστικά πρέπει να έχει γίνει εκ κατασκευής.

4. Τοπικό SEO

Αν λειτουργείτε μία τοπική επιχείρηση τότε χρειάζεστε και τοπικό SEO το οποίο είναι υποσύνολο των ευρύτερων ενεργειών SEO που θα κάνετε. Μερικά από τα βασικά περιλαμβάνουν την καταχώρηση της επιχείρησης στο Google Business, τη σωστή καταχώρηση της επιχείρησης (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο), την ύπαρξη της επιχείρησης επάνω στο χάρτη καθώς και συνδέσμους σε τοπικά περιοδικά και εφημερίδες.

5. Machine Learning

Οι μηχανές γίνονται ολοένα και πιο έξυπνες και η γνώσεις που αποκτούν σχετίζονται άμεσα με τον αλγόριθμο της αναζήτησης. Για να μην σας πολυμπλέκουμε αυτό που πρέπει να συγκρατήσετε είναι το εξής: οι τεχνολογία των έξυπνων μηχανών και αυτή της τεχνητής νοημοσύνης προάγει την κατάταξη με βάση του τι πρέπει να εμφανίζεται και όχι απλά τι εμφανίζεται.

Και κάπως έτσι ολοκληρώνεται αυτή η μίνι εισαγωγή στο σύγχρονο SEO για μικρές επιχειρήσεις.

Tags: Προώθηση Ιστοσελίδων, SEO,

Ας Δουλέψουμε Μαζί

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε