Social Media Marketing Τάσεις

07 Ιουλίου 2017

Social Media Marketing Τάσεις

Η δημοτικότητά του Live Video έχει ανεβεί από το 2016 με την δημιουργία του Facebook Live, YouTube Live, και Periscope Pro.

Αυτό είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Το Live Video σας επιτρέπει την αλληλεπίδραση με το κοινό και τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο.

Εικονική Πραγματικότητα (Virtual Reality)

Η εικονική πραγματικότητα είναι το επόμενο μεγάλο βήμα στον κλάδο της τεχνολογίας και γίνεται όλο και πιο δημοφιλής.

Εταιρείες όπως η GoPro, το Facebook, και η vTime επενδύουν επάνω στην εικονική πραγματικότητα.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για το πώς η εικονική πραγματικότητα θα επηρεάσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα Βίντεο Κλιπ εικονικής πραγματικότητας θα κυβερνήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα επόμενα χρόνια. Η GoPro και TOMS το κάνουν ήδη, άλλα Θα δούμε περισσότερες εταιρείες που θα το πραγματοποιήσουν.

Εφαρμογές Ανταλλαγής Μηνυμάτων

Αν σκέφτεστε μόνο ότι οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το Facebook Messenger, WhatsApp, και WeChat είναι οι εναλλακτικές λύσεις μόνο για την ανταλλαγή μηνυμάτων, να το ξανά σκεφτείτε.

Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων που χρησιμοποιούνται ήδη από 4 δισεκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο δίνουν μια τεράστια ευκαιρία στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν την παρουσία τους.

Για παράδειγμα, το Hyatt χρησιμοποιεί το Facebook Messenger για 24-ωρη εξυπηρέτηση πελατών, όπου οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κρατήσεις, να κάνουν ερωτήσεις και να πάρουν συστάσεις για τα ταξίδια τους.

Προβλέπεται ότι οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων θα γίνουν ένα μέρος για κάθε online αλληλεπίδραση.

Διαφήμιση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Οι πληρωμένες διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνονται χρόνο με το χρόνο. Το 2016, τα έσοδα της κοινωνικής διαφήμισης πέρασαν 1530000000 $ σε όλο τον κόσμο. Η Adobe προέβλεψε ότι οι δαπάνες για διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα περάσουν 41 δις $ το 2017.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι επιχειρήσεις ξοδεύουν αρκετά ώστε να κάνουν το περιεχόμενό τους ορατό σχετικά με τον ανταγωνισμό και ότι έχει να κάνει με την κατάταξη των αποτελεσμάτων με βάση του αλγορίθμου του κάθε μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, όταν τρέχετε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο σας είναι χρήσιμο και πολύτιμο.

Καταστολή στις Ψεύτικες Ειδήσεις

Υπάρχει μια αύξηση των ψεύτικων ειδήσεων από ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν ψεύτικες ειδήσεις σκόπιμα για την αύξηση της επισκεψιμότητας τους.

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν πάρει στα σοβαρά τις εν λόγω ψεύτικες ειδήσεις και αγωνίζονται ενάντια σε αυτό. Το Facebook, για παράδειγμα, έχει ήδη λάβει μέτρα για την πάταξη ενάντια στις ψεύτικες ειδήσεις.

Η Γερμανία, από την άλλη πλευρά, είναι έτοιμη να επιβάλει πρόστιμα σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται από οποιονδήποτε για να απελευθερώσει ψεύτικες ειδήσεις.

Θα δείτε αυστηρούς κανόνες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την άποψη του τι οι επιχειρήσεις μπορούν να δημοσιεύουν και τι δεν μπορούν. Αυτό θα επηρεάσει σίγουρα τις επιχειρήσεις ως προς το τι δημοσιεύουν.

Ανάπτυξη για την Διαφήμιση στα Κινητά Τηλέφωνα

Το 2017 υπάρχει αύξηση των επενδύσεων στο Mobile Advertising.

Το Facebook είναι το μεγαθήριο όσον άφορα τα έσοδα από διαφημίσεις στα Social Media, εισπράττοντας πάνω από 7 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι - 80% των οποίων προήλθε από διαφημίσεις σε κινητά.

Του Twitter τα έσοδα από τις διαφημίσεις είναι αυξανόμενα, ιδιαίτερα στα κινητά για το 2017, που μάλλον θα συνεχίσουν να πειραματίζονται με οπτικό υλικό, όπως εικόνες, hashtags, και αυτοκόλλητα, για να προσφέρει μια ποικιλία από επιλογές διαφήμισης στους χρήστες.

Tags: Social Media Marketing, Facebook, Live Video,

Ας Δουλέψουμε Μαζί

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε