Το ξενοδοχειακό περιεχόμενο σε τρίτα μέσα γίνεται το κλειδί της επιτυχίας

02 Απριλίου 2020

Το ξενοδοχειακό περιεχόμενο σε τρίτα μέσα γίνεται το κλειδί της επιτυχίας

Είναι πλέον γνωστό ότι το σωστό και το πλούσιο περιεχόμενο, από τα κείμενα μέχρι και τις φωτογραφίες, είναι η βάση του digital marketing και επηρεάζει όλους τους μηχανισμούς, από τις μηχανές αναζήτησης μέχρι και τα social media.

Καθώς όμως υπάρχει πλέον βομβαρδισμός των καταναλωτών από αδιάφορης σημασίας περιεχόμενο, αυξάνεται η σημασία του στοχευμένου περιεχομένου που θα καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες και θα δημιουργεί σχέσεις με τους καταναλωτές.

Το περιεχόμενο όμως παίρνει προστιθέμενη αξία σύμφωνα με το μέσο που το παράγει και το δημιουργεί, κάνοντας την συνεργασία των ξενοδόχων με τρίτα μέσα απαραίτητη για την στρατηγική ανάπτυξη του ξενοδοχείου.

Hotel Digital Marketing, Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο

Τι πρέπει να κάνει ο ξενοδόχος:

  • Να επιλέξει τα μέσα που ταιριάζουν στο προφίλ του καταλύματος που εξειδικεύονται στα κοινά που θέλει να στοχεύσει, και να στήσει σταθερές συνεργασίες σε επίπεδο περιεχομένου και διανομής.
  • Να παραγγείλει εξειδικευμένο περιεχόμενο για τα κοινά του, που θα απαντά πλέον σε συγκεκριμένες ερωτήσεις για τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες και θα τους επιτρέπει να ταυτιστούν με το κατάλυμα.
  • Να δημιουργήσει οπτικό υλικό (video +photo) για τις κατηγορίες που θέλει να στοχεύσει με ξεκάθαρο μήνυμα, κάτι που θα αυξήσει την δυναμική του περιεχομένου του σε τρίτα μέσα.

Tags: Hotel Digital Marketing, Ξενοδοχειακό Περιεχόμενο,

Ας Δουλέψουμε Μαζί

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε