Content Marketing for Hotels Greece
Το marketing περιεχομένου δημιουργεί στρατηγικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας που θα προσελκύσει την ιδανική αγορά που στοχεύ…
Read moreΚαλό θα ήταν να φροντίσετε και να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι άψογο ανά πάσα στιγμή.
Σκοπός της φόρμας επικοινωνίας είναι η συλλογή στοιχείων από τον χρήστη. Τι αριθμός στοιχείων όμως; Όλοι μας, λίγο πολύ, έχουμε συμπληρώσει μια ηλεκτρονική φόρμα έρευνας στην οποία υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός πεδίων.
Αυτό σε μια τέτοια περίπτωση σημαίνει ότι αφ’ ενός αυξάνεται ο χρόνος συμπλήρωσης της και αφετέρου οι πιθανότητες να κουράσουμε τον επισκέπτη ο οποίος μπορεί να εγκαταλείψει την προσπάθεια του στην μέση.
Έρευνες έχουν δείξει ότι όσα λιγότερα ζητάμε, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα επικοινωνίας του χρήστη. Μια φόρμα επικοινωνίας με 3 πεδία αυξάνει την πιθανότητα αυτή κατά 25%. Το ιδανικό είναι να υπάρχουν τα εξής πεδία:
Ένας επιπλέον παράγοντας είναι και η ποσότητα της ζητούμενης πληροφορίας. Το πεδίο ‘Μήνυμα’ για παράδειγμα είναι ένα textarea. Εάν λοιπόν έχουμε αρκετά τέτοια πεδία ο επισκέπτης ενδεχόμενα θα διστάσει να τα συμπληρώσει όλα.
Εάν εφαρμόσουμε λοιπόν αυτούς τους τρόπους βελτίωσης της φόρμας επικοινωνίας βελτιώνουμε την εικόνα του site μας αφού κάνουμε την σελίδα αυτή να φαίνεται ελκυστική στα μάτια του επισκέπτη δίχως να τον διώχνουμε.
Η συχνή ενημέρωση του ιστότοπού σας μπορεί να φαίνεται σαν κάτι κουραστικό, αλλά δεν πρέπει να είναι. Ακόμα και μερικές μικρές αλλαγές εδώ και εκεί μπορούν να είναι αρκετές για να κρατήσουν τα πράγματα φρέσκα και φιλόξενα για τους επισκέπτες σας.
Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δείχνει πως επενδύετε συνεχώς στην επιτυχία του ιστότοπού σας, καθώς οι επισκέπτες και οι μηχανές αναζήτησης θα το παρατηρήσουν.