Increase your hotel bookings with 10 simple actions

05 February 2023

Increase hotel bookings online

Τα ξενοδοχεία είναι πολλά και συχνά χάνονται μέσα στο πλήθος. Τι μπορεί να κάνει ο marketer ενός ξενοδοχείου ώστε να ξεχωρίσει αλλά και να κερδίσει την προτίμηση του ταξιδιώτη;

1. Βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο να σας ψάξει κανείς online

Κανείς δεν πάει σε ταξιδιωτικό γραφείο για να βρει ξενοδοχείο. Όλοι ψάχνουν στο internet. Για αυτό πρέπει να είστε σε όλες τις σχετικές πλατφόρμες. Το 75% των χρηστών ψάχνουν κατ’ αρχήν στο Google οπότε καλό θα ήταν το site σας να περιέχει όλες τις βασικές λέξεις κλειδιά και να φορτώνει ταχύτατα.

Μην περιοριστείτε στην αναζήτηση, βάλτε χρήματα και στη διαφήμιση ώστε να εμφανιστείτε στην σελίδα των αποτελεσμάτων με μία τέτοια. Μην παραλείψετε τα social media καθώς συνδέονται στενά με τις εμφανίσεις που έχετε στο διαδύκτυο.

2. Remarketing ξανά και ξανά

Το 75% βρίσκεται ξανά μπροστά μας. Αυτή τη φορά ως ποσοστό εγκατάλειψης της διαδικασίας κράτησης. Το remarketing είναι σημαντικό γιατί ο χρήστης μπορεί να εγκαταλείψει την κράτηση για έναν πολύ απλό λόγο αλλά τα ανταγωνιστικά καταλύματα που θα δει μετά ως διαφήμιση είναι πολλά. Εδώ έρχεται το remarketing να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και ο χρήστης να ξαναδεί το δικό σας ξενοδοχείο.

3. Βεβαιωθείτε ότι στοχεύετε στο σωστό κοινό

Ο τύπος του ξενοδοχείου που έχετε καθορίζει και το ποιοι είναι οι πιθανοί επισκέπτες του. Αν έχετε πολλούς διαφορετικούς τύπους δωματίων τότε έχετε πολλά διαφορετικά κοινά-στόχος.

4. Αυξήστε το διαφημιστικό budget στις περιόδους αιχμής

Είναι βέβαιο ότι ξέρετε πότε είναι η περίοδος αιχμής για το ξενοδοχείο σας. Μπορεί όμως να χρειάζεται να ξαναδείτε είναι το πότε διαφημίζετε. Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες προγραμματισμού του Google και αυξήστε τη δαπάνη στις μέρες κατά τις οποίες γίνονται οι περισσότερες κρατήσεις. Αυτό το στοιχείο το έχετε από τα στατιστικά σας.

5. Δώστε κίνητρα στον πιθανό επισκέπτη σας

Μπορεί να έχετε το ξενοδοχείο με τις πιο χαμηλές τιμές ή το ξενοδοχείο με τις καλύτερες κριτικές. Αν όχι, τότε, σκεφτείτε ότι πρέπει να δελεάσετε τον πιθανό επισκέπτη σας με κάποιο τρόπο. Θα μπορούσατε για παράδειγμα να δώσετε 15% έκπτωση σε όποιον κάνει κράτηση για πρώτη φορά. Συχνά, τέτοιου είδους κίνητρα δημιουγούν ένα αίσθημα επείγοντος και επιταχύνουν την κράτηση.

6. Δημιουργήστε συμμαχίες με τοπικές επιχειρήσεις

Το πιο πιθανό είναι το ξενοδοχείο σας να περιστοιχίζεται από μια σειρά επιχειρήσεις. Εστιατόρια, καφέ, μαγαζιά, γυμναστήρια. Γνωριστείτε και αλληλοβοηθηθείτε. Διαφημίστε ο ένας τον άλλο και μεγιστοποιήστε τα οφέλη της συνεργασίας.

7. Διαφημίστε την τοποθεσία σας

Προωθήστε τα πλεονεκτήματα που έχει η περιοχή στην οποία βρίσκετε το ξενοδοχείο σας. Τα αξιοθέτατα, τις δυνατότητες διασκέδασης, τις δραστηριότητες, τις παραλίες, τα βουνά κ.ο.κ.

8. Φτιάξτε ένα site που συνεπαίρνει

Μπορεί να μοιάζει αυτονόητο αλλά η πραγματικότητα δείχνει ότι πολλά site ξενοδοχείων υστερούν σε design. Πολύ συχνά αυτό αποτρέπει τους χρήστες από το να συνεχίσουν σε ένα site και έτσι χάνετε αυτούς τους πελάτες. Ένα καλό site πρέπει να συνδυάζει το design με τη λειτουργικότητα. Και βέβαια η διαδικασία online κρατήσεων πρέπει να είναι εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη.

9. Δώστε βάση στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά ουσιαστικά αυτό που πουλάτε είναι υπηρεσίες. Για αυτό πρέπει να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας στις υπηρεσίες που προσφέρετε. Και για να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας πρέπει να ξεπεράσετε τον εαυτό σας. Πως; Με πολύ καλά εκπαιδευμένο προσωπικό που θα έχει πάντα προτεραιότητα τον πελάτη. Αυτό θα σας κάνει να ξεχωρίσετε χάρη στις εγκωμιαστικές κριτικές που θα λάβετε.

10. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα πιστότητας

Επιβραβεύστε τους καλούς πελάτες δημιουργώντας παροχές που μόνο αυτοί μπορούν να απολαύσουν. Χρησιμοποιήστε τους παλιούς πελάτες σας ως δεξαμενή άντλησης νέων κρατήσεων. Οι ευχαριστημένοι πελάτες τείνουν να επιστρέφουν στον τόπο του εγκλήματος.

Tags: Hotel Bookings, Hotel Digital Marketing,

Let's Work Together

Get in touch with us to get started