Διαφήμιση στο Facebook ή στο Google;

24 Νοεμβρίου 2018

Διαφήμιση Social Media & Google

Υπάρχουν πάνω από 3 δισεκατομμύρια χρήστες του Internet στον πλανήτη. Το Facebook έφτασε πρόσφατα τους 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες και έχει τουλάχιστον 1 τρισεκατομμύριο επισκέψεις ανά μήνα.

Μια διαφήμιση στο Facebook μπορεί να προσεγγίσει μέχρι και το 60% όλων των χρηστών του Internet.

Το Google έχει 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις τη μέρα και 1,2 τρισεκατομμύρια αναζητήσεις το χρόνο. Τα Google Adwords (δηλαδή οι διαφημίσεις στο Google), μπορούν να προσεγγίσουν μέχρι και 3 δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μήνα.

Μια διαφήμιση στο Google μπορεί να προσεγγίσει μέχρι και το 90% των χρηστών του Internet.

Συχνά αυτές οι δύο πλατφόρμες εμφανίζεται ότι συγκρούονται. Αλλά η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετικά. Αποτελούν και οι δύο πολύ ισχυρά εργαλεία στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ταυτόχρονα και τα δύο μέσα για να πετύχουν τη μέγιστη προβολή και τους στόχους τους.

Έπειτα από χρόνια εμπειρίας και διαχείρισης δεκάδων λογαριασμών πελατών μας τόσο στο Facebook όσο και στο Google, έχουμε καταλήξει σε κάποια πολύ χρήσιμα και σοβαρά συμπεράσματα.

Διαφήμιση Social Media &  Google Ηράκλειο Κρήτης

Στο Facebook, ψάχνεις εσύ τους πελάτες

Αν πρέπει να κρατήσεις κάτι από αυτό το άρθρο όσον αφορά το Facebook, κράτα αυτό. Στο Facebook ψάχνεις εσύ τους πελάτες. Εκεί έγκειται και η μεγάλη δυσκολία στο να γίνει μια καμπάνια επιτυχημένη.

Σκέψου πως ο δυνητικός πελάτης σου μπορεί να είναι ξαπλωμένος στον καναπέ του, να πίνει καφέ ή απλά να χαζεύει. Με λίγα λόγια το πιθανότερο είναι να έχει μπει απλά για να περάσει την ώρα του και να διασκεδάσει.

Αυτός είναι και λόγος που η πλειονότητα των διαφημίσεων στο Facebook αποτυγχάνει. Δε μπορεί να πιάσει την ψυχολογία του χρήστη. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν το Facebook σαν παιχνίδι και όχι σαν σοβαρό εργαλείο marketing. Γι’ αυτό και βάζουν τον ανιψιό τους, τη γυναίκα τους ή κάποιον ανεκπαίδευτο υπάλληλο της εταιρίας να το διαχειριστεί.

Διαφήμιση Social Media &  Google Ηράκλειο Κρήτης

Στο Google, οι πελάτες ψάχνουν εσένα

Η περίπτωση της διαφήμισης στο Google από την άλλη, είναι τελείως διαφορετική. Στο Google οι πελάτες ψάχνουν εσένα. Όταν κάποιος ψάχνει στο Google ξέρει ακριβώς τι θέλει και έχει μπει για να το βρει.

Όταν λοιπόν βρει τη δική σου ιστοσελίδα και μπει για να δει τι παρέχεις, είναι πολύ πιο εύκολο να πάρεις το lead από τον πελάτη και να προχωρήσεις σε πώληση.

Η πλατφόρμα διαχείρισης διαφημίσεων του Google είναι αισθητά πιο περίπλοκη από αυτή του Facebook, αλλά αυτό την κάνει και πιο αποδοτική.

Κάποιος λοιπόν που δε γνωρίζει τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας αλλά δεν θέλει και να επενδύσει σημαντικό χρόνο στο να τη μάθει, είναι πολύ πιθανό να τα βρει σκούρα και να τα παρατήσει.

Στο παραπάνω έγκειται και το γεγονός πως πολλές επιχειρήσεις σπαταλούν σημαντικά ποσά στο Google χωρίς όμως να λαμβάνουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Ποια διαφημιστική πλατφόρμα είναι κατάλληλη για μένα;

Η επιλογή της διαφημιστικής πλατφόρμας εξαρτάται από τους στόχους σου. Κάθε επιχείρηση έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και τους δικούς της διαφημιστικούς στόχους.

Μια τεχνική που χρησιμοποιούμε πολύ συχνά για να συνδυάσουμε τις δύο πλατφόρμες είναι η δημιουργία leads από το Facebook προς την ιστοσελίδα, και στη συνέχεια το remarketing στο Google.

Το παραπάνω όμως δεν αποτελεί πανάκεια. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ζυγίσεις τους στόχους αλλά και το budget σου και να επιλέξεις κατάλληλα.

Είναι πολύ εύκολο να χάσεις χρήματα (και πολλά μάλιστα) και στις δύο πλατφόρμες.

Στο μεν Facebook λόγω της ευκολίας που φαίνεται να παρέχει κατά τη δημιουργία μιας διαφήμισης, στο δε Google λόγω των λανθασμένων ρυθμίσεων στη δημιουργία της καμπάνιας σου.

Με κίνδυνο να γίνω κουραστικός, θα ξαναπώ το εξής: Στο Facebook ψάχνεις τους πελάτες, στο Google σε ψάχνουν αυτοί. Κράτα αυτό και επέλεξε κατάλληλα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, αν θες να κάνεις κάτι σοβαρό καλύτερα να απευθυνθείς σε ειδικούς.

Tags: Διαφήμιση Facebook, Διαφήμιση Google, Διαφήμιση Social Media,

Ας Δουλέψουμε Μαζί

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε