Marketing Περιεχομένου για Ξενοδοχεία

01 Μαρτίου 2019

Marketing Περιεχομένου για Ξενοδοχεία

Το marketing περιεχομένου δημιουργεί στρατηγικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας που θα προσελκύσει την ιδανική αγορά που στοχεύετε.

Έτσι ο επισκέπτης μπορεί στη συνέχεια να σας γνωρίσει, να σας ευχαριστήσει και να σας εμπιστευτεί περισσότερο και τελικά να μετατραπεί σε πελάτη. Ουσιαστικά, επιδιώκετε να καθιερωθείτε στον χώρο σας, να διασκεδάσετε τους χρήστες σας και να τους εκπαιδεύσετε.

Εκτός από τη δημιουργία περιεχομένου, πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο στέλνει τα κατάλληλα σήματα κατάταξης στο Google, διασφαλίζοντας ότι είναι πολύτιμα για τον επισκέπτη και ότι το περιεχόμενο είναι μοναδικό.

Το marketing περιεχομένου είναι παντού και κανείς δεν θέλει να διαβάσει το ίδιο άρθρο για εκατοστή φορά με διαφορετική φωνή λέγοντας το ίδιο πράγμα.

Όταν το περιεχόμενο είναι μεγάλο, συνδέεται με άλλες ιστοσελίδες. Αυτές οι συνδέσεις (Links) αποτελούν σημαντικό μέρος του τρόπου με τον οποίο το Google αξιολογεί την ιστοσελίδα σας για να την ταξινομήσει. Με αυτό τον τρόπο οδηγείτε την κυκλοφορία, αλλά στέλνετε επίσης ένα θετικό μήνυμα στο Google ότι η ιστοσελίδα σας αξίζει υψηλότερη κατάταξη για τους όρους που στοχεύετε στο περιεχόμενό σας.

Tags: Marketing Περιεχομένου για Ξενοδοχεία, Content Marketing, Hotel Digital Marketing,

Ας Δουλέψουμε Μαζί

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε